Tasca (Lliurament)

La tasca disposa de diverses novetats. La més visual d’elles és la pantalla d’avaluació
integrada nova. Aquesta pantalla permet veure en un mateix lloc el lliurament d’un alumne
(sempre i quan sigui un format que pugui mostrar-se al navegador) i realitzar l’avaluació i anotacions.

També s’ha millorat el llistat de lliuraments afegint que el professor pugui descarregar-se un fitxer comprimit amb una part dels lliuraments. Antigament, només es permetia la descàrrega de tots els lliuraments alhora.

També és possible definir dates límit pels lliuraments diferents a alguns estudiants o grups. Aquesta funcionalitat està pensada per ampliar el període en casos excepcionals on el participant no ha pogut fer el lliurament a temps però no es vol que quedi marcat com a lliurat tard.
Per fer-ho cal anar a Excepcions d’usuari dins del menú contextual de la tasca.

Un cop allà, és possible crear excepcions per un o diversos usuaris.

Documentació complementària:

Guia ràpida