Què és un segment?

Un segment és un grup de leads (contactes) que organitzem d'una forma lògica, per exemple: el segment d'estudiants de Barcelona, o el segment d'estudiants de Terrassa, seria una forma de gestionar per un criteri geogràfic els nostres contactes. O el segment dones i el segment homes seria una segmentació de gènere. En el cas de la UPC, la segmentació es fa per llistes ja creades a Mylist o llistes.upc.edu i es sol·licita a l'administrador que ens afegeixin les que vulguem a la nostra instància per poder seleccionar-ne a les que interessi enviar.

Les llistes no han de contenir altres llistes donat que la gestió de subscripcions del gennews no funcionaria amb aquest segment, en no haver subscriptors, només llistes d'adreces mail. Tampoc es podria controlar els permisos necessaris per poder "reenviar" a altres llistes, això dependria de la configuració´d'aquestes llistes