Creació d'un comunicat mèdic de confirmació

Com es crea un nou comunicat mèdic de confirmació d'incapacitat temporal

A la finestra on apareix la llista de baixes/altes mèdiques, en primer lloc s'ha de seleccionar la baixa associada al comunicat mèdic de confirmació que es vol crear. A continuació es veuen els comunicats mèdics de confirmació associats, i el següent botó:

Un cop pitjat el botó, l'aplicació us presenta una finestra des d'on es comunica un nou comunicat mèdic de confirmació:

A aquest formulari s’han de traslladar les dades que consten al comunicat mèdic de confirmació lliurat pel metge (veure exemples). En primer lloc es mostren les dades de la baixa associada en mode consulta, i a continuació  s’han d’omplir els següents camps relatius al comunicat mèdic de confirmació:

• Data confirmació: data del comunicat mèdic de confirmació en format dd/mm/aaaa. S'ha d'introduir mitjançant el calendari que apareix en clicar sobre el camp. Camp obligatori
  • Nº comunicat mèdic: nombre del part mèdic de confirmació. S’han d’introduir en ordre correlatiu. Camp obligatori
  • Nº col·legiat del facultatiu: nombre de col·legiat del facultatiu. Només s’han d’introduir els dígits numèrics. Camp obligatori
  • Data límit de la següent revisió mèdica: data límit de la següent revisió mèdica en format dd/mm/aaaa. S'ha d'introduir mitjançant el calendari que apareix en clicar sobre el camp

Un cop omplerts els camps del formulari, es permet crear la nova comunicació del comunicat mèdic de confirmació o tornar a la finestra amb la llista de comunicats mèdics de confirmació mitjançant els següents botons:

Seguidament, s'indicarà si el procés ha finalitzat correctament o si s'ha detectat alguna incidència.

Exemples de comunicats mèdics de confirmació lliurats per metges

A continuació es mostren alguns exemples de comunicats mèdics de confirmació lliurats per metges, amb les dades que s’han de traslladar a l’aplicació destacades en color vermell, per tal d’ajudar a  l’usuari a identificar-les.

Comunicat mèdic de confirmació per malaltia comuna o accident no laboral

Comunicat mèdic de confirmació per accident laboral