Creació d'una alta mèdica

Com es crea una nova alta d'incapacitat temporal

A l’àrea de consulta de baixes/altes apareix el següent botó per les baixes que encara no tenen alta associada:

Un cop pitjat el botó, l'aplicació us presenta una finestra des d'on es comunica una alta mèdica:

A aquest formulari s’han de traslladar les dades que consten al comunicat mèdic d’alta lliurat pel metge (veure exemples). En primer lloc es mostren les dades de la baixa associada en mode consulta, i a continuació  s’han d’omplir els següents camps relatius a l’alta:

• Data alta: data de l'alta en format dd/mm/aaaa. S'ha d'introduir mitjançant el calendari que apareix en clicar sobre el camp. Camp obligatori
  • Nº col·legiat del facultatiu: nombre de col·legiat del facultatiu. Només s’han d’introduir els dígits numèrics. Camp obligatori
  • Causa de l’alta: desplegable que permet seleccionar la causa de l’alta. Camp obligatori

Un cop omplerts els camps del formulari, es permet crear la nova comunicació d'alta o tornar a la finestra amb la llista de baixes/altes mèdiques mitjançant els següents botons:

Seguidament, s'indicarà si el procés ha finalitzat correctament o si s'ha detectat alguna incidència.

Exemples de comunicats mèdics d'alta lliurats per metges

A continuació es mostren alguns exemples de comunicats mèdics d'altes lliurats per metges, amb les dades que s’han de traslladar a l’aplicació destacades en color vermell, per tal d’ajudar a  l’usuari a identificar-les.

Comunicat mèdic d'alta per malaltia comuna o accident no laboral

Comunicat mèdic d'alta per accident laboral