Sou a: Inici / wifi UPC / FAQ / Com he d'actualitzar a la nova configuració d'eduroam?

Com he d'actualitzar a la nova configuració d'eduroam?

A partir de dissabte 11-07-2020 a les 20.00 hores, el certificat d'autenticació a eduroam deixa de ser vàlid (més informació).

Per a poder-te connectar a eduroam a partir de diumenge dia 12 necessites fer els següents canvis als dispositius on tinguis configurat eduroam:

Android

1- Eliminar la configuració actual:

Ves al menú superior i prem uns segons la icona de Wi-Fi per accedir a la seva configuració.

Prem uns segons la connexió d'eduroam i selecciona "Oblidar xarxa"

2- Tornar a instal·lar la configuració de la UPC (has de trobar-te en zona de cobertura de la xarxa eduroam UPC.)

Obre l'apliació eduroam CAT al teu dispositiu per a descarregar de nou la configuració de la UPC (si no la tens instal·lada la pots trobar disponible a Google Play)

Hauràs d'indicar els paràmetres:
               Identificador: posa el teu nom d'usuari de la UPC
               Contrasenya
: la teva contrasenya UPC (nota pels estudiants: és la mateixa que ATENEA)

Windows

1- Elimina la connexió a eduroam actual. Hauràs de trobar-te en zona de cobertura de la xarxa eduroam. Ves a Configuració > Xarxa i Internet > WiFi> Mostra les xarxes disponibles:

Selecciona la xarxa eduroam i prem "Oblida-la":

2- Tornar a instal·lar la configuració de la UPC
Connecta't a la pàgina https://cat.eduroam.org per a descarregar-te l'instal·lador:

• Fes clic sobre el botó "Usuari d'eduroam: descarregueu-vos el vostre instal·lador d'eduroam"
    • Selecciona la institució Universitat Politècnica de Catalunya.

Clica sobre el botó "Descarregueu-vos el vostre instal·lador eduroam".
Un cop descarregat, fes doble clic sobre l'arxiu per iniciar la instal·lació, acceptant totes les opcions per defecte, i indicant els paràmetres:

• Identificador: posa el teu nom d'usuari de la UPC
    • Contrasenya: la teva contrasenya UPC ( nota pels estudiants: és la mateixa que ATENEA)

Més informació al Manual de configuració d'eduroam

Dispositius Apple - IOS - Mac

1- Elimina la connexió a eduroam actual. Hauràs de trobar-te en zona de cobertura de la xarxa eduroam.

Si es tracta d'un dispositiu iOS, ves a Ajustes > General > Perfil i selecciona 'eduroam'. Prem el botó "Eliminar perfil"

Si es tracta d'un equip Mac ves al menú Apple  > Preferencias del Sistema i fes clic a Red.
Selecciona Wi-Fi a l'esquerra.  Fes clic al botó Avanzado i al llistat de xarxes selecciona la xarxa eduroam i prem la icona de '-' per a eliminar-la. Prem Aceptar per a desar els canvis.

2- Tornar a instal·lar la configuració de la UPC
Connecta't a la plana web: https://cat.eduroam.org(obriu en una finestra nova)des del navegador Safari i instal·la directament el perfil per a IOS de la Universitat Politècnica de Catalunya. Aquesta pàgina automàticament detecta que es tracta d'un dispositiu d'Apple i descarrega els fitxers necessaris.

Aquest vídeo t'explica pas a pas com configurar eduroam a un dispositiu IOS

L'accés a https://cat.eduroam.org(obriu en una finestra nova) o a UPCGuest s'ha de fer amb el navegador Safari per tal que el certificat s'instal·li de forma correcta.

arxivat sota: , , , , ,