Aspecte general de les convocatòries de beques d'iniciació a la recerca

Descripció general de l'aplicació. Com inscriure's a una convocatòria de beca

Introducció

Les convocatòries de beques d'iniciació a la recerca és una aplicació web i l'estudiant accedeix mitjançant la URL https://millot.upc.edu/CONV. Per utilitzar-la us heu d'identificar amb les credencials UPC, com en totes les aplicacions corporatives.

Estructura general de les convocatòries de beques d'iniciació a la recerca

L'estructura de les convocatòries de beques d'iniciació a la recerca gira al voltant de les convocatòries. L'aplicació, una vegada identificats com a estudiants, us presenta:

• Un menú general
  • Una llista de convocatòries de beques

La forma i posició precisa del menú i de la llista de convocatòries depèn del tipus de dispositiu amb que hi accediu. Si ho feu des d'una pantalla gran, el menú general el veureu a la part superior dreta i els blocs disponibles a la part inferior. D'altra banda, si ho feu des d'un mòbil veureu els continguts un sota l'altre: en primer lloc veureu el menú general i, desplaçant cap avall, trobareu la llista de convocatòries.

El menú general permet anar a la pantalla inicial, veure informació de contacte, veure l'usuari connectat i desconnectar-se de l'aplicació.

La següent imatge mostra l'aspecte en una pantalla gran:

Inscripció a una convocatòria

L'aplicació permet a l'estudiant inscriure's a convocatòries de beques.

A l'apartat corresponent d'aquest document trobaràs les explicacions referents a aquesta funcionalitat en detall.