Comparteix:

Que he de fer la primera vegada que accedeixo al mapa de sistemes

Per accedir a qualsevol dashboard generat amb Power BI ... primer heu d'activar/entrar per primera vegada a Power BI amb les vostres credencials de Microsoft, o sigui les @office365.upc.edu.

Podeu anar a http://office365.upc.edu/, després anar a l'apartat d'aplicacions i entrar a Power BI perquè “activat”:

image.png

Posteriorment, ja podreu fer clic directe en qualsevol enllaç de Dashboard que us passin.

Una vegada afegida l'APss ja pots accedir amb l'enllaç https://mapa-si.upc.edu