Aspecte general de les convocatòries de beques d'aprenentatge

Descripció general de l'aplicació. Com inscriure's a una convocatòria de beca

Introducció

Les convocatòries de beques d'aprenentatge és una aplicació web i l'estudiant accedeix mitjançant la URL https://millot.upc.edu/CONV/indexBeques/beaList. Per utilitzar-la us heu d'identificar amb les credencials UPC, com en totes les aplicacions corporatives.

Estructura general de les convocatòries de beques d'aprenentatge

L'estructura de les convocatòries de beques d'aprenentatge gira al voltant de les convocatòries. L'aplicació, una vegada identificats com a estudiants, us presenta:

• Un menú general
  • Una llista de convocatòries de beques

La forma i posició precisa del menú i de la llista de convocatòries depèn del tipus de dispositiu amb que hi accediu. Si ho feu des d'una pantalla gran, el menú general el veureu a la part superior dreta i els blocs disponibles a la part inferior. D'altra banda, si ho feu des d'un mòbil veureu els continguts un sota l'altre: en primer lloc veureu el menú general i, desplaçant cap avall, trobareu la llista de convocatòries.

El menú general permet anar a la pantalla inicial, veure informació de contacte, veure l'usuari connectat i desconnectar-se de l'aplicació.

La següent imatge mostra l'aspecte en una pantalla gran:

Inscripció a una convocatòria

L'aplicació permet a l'estudiant inscriure's a convocatòries de beques.

A l'apartat corresponent d'aquest document trobaràs les explicacions referents a aquesta funcionalitat en detall.