On publico els meus vídeos?

IMPORTANT
No publiqueu els vídeos directament a ATENEA
. Això pot fer que el servei de Campus vagi més lent per a tota la comunitat. Us recomanem que pugeu els vídeos en plataformes externes i els enllaceu al Campus.

Videoteca UPC Zonavídeo

Poseu-vos en contacte amb el personal de les biblioteques dels vostres centres docents de la Universitat o serveis generals (Àrea TIC). Com envio vídeos molt grans?

El personal de les biblioteques UPC publiquen i cataloguen les produccions a ZonaVídeo amb criteris de classificació i ordenació del material que estarà disponible en accés obert.

L’objectiu:
disposar d’una plataforma que impulsi l’ús dels materials audiovisuals en l’activitat acadèmica i faci visible en accés obert, sempre que sigui possible, el patrimoni audiovisual de la UPC.

RECOMANAT PER A
Vídeos docents, institucionals, de recerca i/o difusió que es vulguin publicar en accés obert i que es vulguin preservar.

Altres opcions per publicar vídeos

• Canal YouTube LISA de la UPC

Us facilitem un entorn per a què podeu pujar vídeos de forma autònoma al canal de YouTube de l'ICE de la UPC.

Procediment:

• Accediu a la plataforma de publicació de vídeos MEDIATECA i ompliu les dades de publicació.
  • Un cop pujat el vídeo al canal de YouTube obtindreu un enllaç perquè els pugueu publicar a ATENEA i RACÓ.
  • El vostre vídeo es publicarà al canal de YouTube del LISA

IMPORTANT: El vídeo es publicarà en opció OCULT (només veuran el vídeo les persones que tinguin un enllaç)

Permisos d'accés a la plataforma

• Si sou PDI, ja us podeu validar mitjançant el botó LOGIN amb les vostres dades de les intranets de la UPC
  • Si sou PAS o PDI de recent contractació, envieu un missatge a isabel.darnell@upc.edu per sol·licitar accés. Un cop us hagin donat accés podreu accedir a la plataforma amb les vostres dades de les intranets de la UPC.

RECOMANAT PER A
Vídeos de classes o per a grups tancats d'alumnat o d'ús exclusiu, que es vulguin tenir en accés ocult o que siguin només d'ús per a períodes curtsque no es vulguin preservar en el temps.

• Canal institucional de la UPC

Si teniu un vídeo sobre projectes de recerca UPC també podeu demanar fer-ne divulgació a través del canal YouTube institucional de la UPC.

Contacteu amb el servei de comunicació, que valorarà les característiques del projecte i la conveniència de publicar-lo o no al canal YouTube institucional de la UPC. Com envio vídeos molt grans?

RECOMANAT PER A:
Vídeos de divulgació de la recerca d'interès per a la comunitat UPC i/o la societat.

Com envio vídeos molt grans?

Si el vídeo és molt gran i no el podeu enviar per correu, podeu fer servir les següents eines

• FileSender http://www.rediris.es/filesender/
  • Wetransfer (fins a 2 GB) https://wetransfer.com