Sou a: Inici / Identitat Digital / FAQ / Com puc conèixer les meves credencials?

Com puc conèixer les meves credencials?

Procediment per obtenir les credencials UPC que us serviran per accedir a la major part dels serveis TIC que teniu a la vostra disposició.

Les vostres credencials UPC estan formades per un nom d'usuari i una contrasenya. Per obtenir-los, cal que seguiu el procediment que indiquem en funció de quina sigui la vostra relació amb la UPC:

Estudiantat

Tenen la consideració d’estudiants o estudiantes les persones matriculades en els ensenyaments que imparteix la Universitat. (Art. 182 dels Estatuts UPC).

Els estudiants de nou ingrés, un cop reben la comunicació oficial de l'admissió a la UPC, han d'activar el seu compte des de la pàgina web http://www.upc.edu/matricula per tal d'obtenir les seves credencials.

En qualsevol moment un estudiant pot canviar la seva contrasenya o recuperar-la en cas d'oblit a través del Web  https://identitatdigital.upc.edu/gcredencials/init/

Per a qualsevol altra actualització de les teves dades vés a e-Secretaria.

PDI, PAS

Formen part del col·lectiu de PDI i PAS, el personal al servei de la Universitat, que comprèn el personal docent i investigador (PDI) i el personal d’administració i serveis (PAS) i que queden registrades a la Identitat desprès d'un procés de contractació a través del Servei de Personal de la UPC.  Les dades professionals d'aquestes persones es publiquen automàticament al Directori de la UPC.

Al PDI i PAS de nou ingrés,  se li envia un correu electrònic a la bústia de correu personal facilitada en el moment de l'alta en el que se l'informa de les credencials d'accés a les intranets  i una URL d'un sol ús en la que podrà determinar la seva contrasenya d'accés.

Becaris

Els Becaris són estudiants de la UPC que gaudeixen d'una beca d'aprenentatge UPC.

Els Becaris conserven les credencials que tenen com a estudiants.  En cas d'oblit de les credencials, ompliu el formulari de recuperació de contrasenya.

Si necessites actualitzar l'adreça particular de contacte és necessari que contactis amb el Servei de Personal de la UPC mitjançant aquest formulari.

Participants en Formació Permanent

Persones matriculades en ensenyaments de la UPC no conduents a l’obtenció d’un títol oficial sinó encaminats a l’obtenció de diplomes acadèmics o a la formació al llarg de la vida i a l’extensió universitària  (Art. 94 c i d)

Si sou estudiant de cursos no oficials, o bé no heu realitzat un procés de matrícula, poseu-vos en contacte amb el responsable de la unitat UPC organitzador d'aquests cursos perquè us informi de com podeu obtenir les vostres credencials.

En cas d'oblit o desconeixement de les credencials, ompliu el formulari de recuperació de contrasenya.

Personal Convidat

Normativa reguladora del personal vinculat UPC

Es consideren "Personal Convidat" aquelles persones que col·laboren amb les diferents Unitats de la UPC, sense estar contractades directament pel Servei de Personal, però que els responsables de la unitat bàsica a la qual estan vinculats han sol·licitat la seva alta com personal convidat a través del centre d'Atenció TIC - ATIC.

El personal convidat que no tingui una vinculació prèvia amb la UPC, rep un correu electrònic a la bústia de correu personal facilitada en el moment de l'alta informant de les credencials d'accés a les intranets i inclou una URL d'un sol ús que els permet definir la seva contrasenya d'accés.

En cas que ja tingui una vinculació prèvia amb la UPC (com estudiant, per exemple), conserva les mateixes credencials que ja tenia

En cas d'oblit o desconeixement de les credencials, adreceu-vos al formulari de recuperació de contrasenya.

Usuaris Genèrics

Es consideren "Usuaris genèrics" aquells comptes que sense ser nom propi, defineixen un servei o activitat, a les diferents Unitats de la UPC. Tenen un format nom.cognom, però el nom i cognom fan referencia a la unitat o càrrec o funció del compte.

Aquests usuaris genèrics tenen associada una persona responsable que garanteix el bon ús, i hi ha un procés de renovació anual automàtic, en què s'ha de confirmar que el compte segueix vigent.

En el moment de l'alta, s'envia un correu electrònic a la bústia de correu del responsable informant de les credencials d'accés a les intranets i inclou una URL d'un sol ús que permet definir la contrasenya d'accés.