Qui pot treballar amb l'Office en local

Ja no puc treballar amb l'Office en local?

Les llicències actuals del sistema operatiu Windows i l'Office que fa servir el PDI i PAS en local tenen vigència fins al maig del 2025 (Contracte actual amb Microsot 2022-2025), per tant, el PAS, el PDI i els Doctorands de la UPC poden continuar treballant amb l'Office en local (usant les llicències d'Office 2019) tal com ho fèiem fins ara. Anirem informant de com funcionarem a partir d'aquesta data.

Les llicències per treballar al núvol són més econòmiques que les llicències per treballar en local, per tant, si no és estrictament necessari, es recomanable fer servir Office 365 per web.

A partir de novembre 2021 ja està disponible la llicència A3 per a l'estudiantat de Grau i Màster de la UPC, amb el que pot instal·lar-se l'Office 365 en local (com a part del programa "Student Benefits" de Microsoft vigent). Nota: l'estudiantat de Doctorat actualment poden usar l'Office 2019. Més informació a la web de llicència i la web de programari per estudiantat.