Atenea

Maletí del professorat

El maletí del professorat és un espai personal i permanent del professorat en el qual pot dissenyar i provar les activitats i els continguts docents per a publicar-los en qualsevol moment als cursos de les seves assignatures del curs acadèmic.

Els principals avantatges són:

Dins del curs del maletí es pot optar per generar continguts i activitats noves, o bé, copiar continguts d'alguna de les assignatures.

En el moment de creació del curs es creen automàticament 4 estudiants ficticis, 2 grups i 2 agrupaments per tal de poder provar els accessos i disponibilitats de les activitats i recursos segons el grup/agrupament al qual pertany l'estudiant.

Com es visualitza i com es treballa dins del maletí

La pestanya "Maletí" dona accés als tres apartats del nostre maletí.

• Els meus cursos: Els cursos que el professor/a ha anat creant. Cada curs està representat per una caixa amb el títol, les persones amb qui s'ha compartit i les opcions de Editar, Duplicar i Esborrar el curs en qüestió.
  • Cursos compartits amb mi: Cursos que d'altres professors/professores m'han compartit del seu maletí.
  • Cursos mostra: Espai on trobareu cursos per descarregar i fer proves al vostre maletí

Espai del maletí

A l'apartat de "Els meus cursos" apareix el símbol per tal d'afegir un nou curs al maletí. Aquesta opció mostra el següent formulari en el que s'ha d'especificar el nom del nou curs, professors/es amb qui es vol compartir el curs i l'opció de copiar el contingut d'un altre curs del maletí o d'una assignatura. El curs una vegada creat també té l'opció de compartir amb d'altres professors/es

Afegir un nou curs al maletí

Dins d’un curs del maletí

1. Opció que surt a un curs quan inicialment està buit i permet importat o reutilitzar un dels altres cursos a on teniu el rol de professor. Aquesta opció deixarà de ser visible en aquesta posició quan editem al curs i afegim una activitat a una secció.

2. En el primer tema d'un curs del maletí anomenat "General", trobareu l'opció per compartir amb nous professors/es i l'opció per accedir com un dels estudiants de prova del curs.

3. Afegir activitats o recursos d'un curs del nostre maletí.   o d'un dels cursos de les nostres assignatures

Com publicar continguts del maletí a un curs de l'assignatura

Podeu afegir a un curs de l'assignatura que esteu editant elements d'un curs del maletí . En fer clic a la icona del curs de l'assignatura s'obrirà una llista dels cursos que teniu al maletí, podreu escollir un i seleccionar una o més activitats o recursos que s'afegiran al vostre curs, també es poden seleccionar temes complets. La selecció es copiarà al lloc del curs des d'on s'estava editant.

Selecció dels curs

Selecció de continguts