Atenea

Soc un/a professor/a que tinc apunts fets a mà i sempre els faig la classe a la pissarra i no vull fer vídeo conferència

1. Puc escanejar els apunts amb qualsevol eina que ho permeti (Smartphone o inclús fent fotos) i guardar-lo en pdf
  •    Puc guardar el document al Drive de G Suite i penjar el  document a Atenea sincronitzat, de manera que el material es viu.
  •    Puc penjar directament a  Atenea (si ocupa molt no és recomanable).
  • Puc afegir al pdf  notes de veu (Adobe permet afegir notes audio)
  • Puc afegir instruccions a Atenea per escrit (amb el recurs  Etiqueta de què s’han de mirar i quins exercicis fer).
  • Puc afegir gravacions d’àudio per donar les instruccions (amb el recurs  Etiqueta de què s’han de mirar i quins exercicis fer).
  • Puc obrir un Fòrum a Atenea on els estudiants poden enviar preguntes i els hi puc respondre quan vulgui, de manera que  tots els estudiants del grup poden veure la resposta.