Soc professor/a, com puc importar una categoria d'un banc de preguntes d'un altre curs?

Pasos per realitzar la importació de només preguntes d'un banc

REQUISIT: S'ha de crear o tenir una categoria amb les preguntes que es volen exportar en el banc d'origen per a que en el procés d'importació es pugui seleccionar aquesta categoria.

En el procés d'importació no es poden seleccionar preguntes, s'ha de seleccionar una categoria i s'importen totes les preguntes de la categoria.

1. Primer accedir al menú del banc de preguntes des del curs d'origen:

2. A continuació, anar a "Exporta" i escollir la categoria del banc de preguntes que es vol exportar al curs destí i el format, es recomana "Format XML de Moodle":

Això genera un fitxer XML amb les preguntes, depenent del volum del banc de preguntes pot trigar una mica a generar-se.

3. Amb el fitxer XML generat, dirigir-se al curs destí (on es volen les preguntes de la categoria seleccionada), anar al menú del banc de preguntes i aquesta vegada entrar a la pestanya "Importa". Escollir el mateix format "XML de Moodle", pujar el fitxer i importar.