Soc professor/a, com puc personalitzar el dia i el temps d'un qüestionari o del lliurament d'una tasca a determinats grups o estudiants ?

Les activitats d'ATENEA qüestionari i tasca tenen la possibilitat de posar excepcions en les dates de realització, durada i intents del qüestionari i amb les dates del lliurament de treballs.

Aquestes excepcions es poden donar a grups o bé a estudiants concrets.

Per afegir aquestes excepcions obrim l’activitat que ens interessa i al “Menu desplegable d’opcions trobem les dues excepcions.

Podem afegir una excepció ja sigui per grup o per estudiant i també visualitzar  les que ja teníem.

Les següents imatges són de l'excepció en el cas d'un qüestionari per a un grup i la segona l'excepció del qüestionari per a un estudiant.

A l'afegir una excepció sigui per grup o per estudiant, podem modificar els següents paràmetres de l'activitat original que fan la resta de grups o estudiants.

Per qüestionaris podem modificar:

• Establir una contrasenya diferent que l’activitat original
  • Data i hora d’obertura
  • Data i hora del tancament
  • Límit de temps
  • Intents permesos

Per les tasques podem modificar:

• Data i hora de l’inici de les trameses
  • Data i hora del venciment de les trameses
  • Data i hora límit de la tramesa