Soc professor/a , tinc problemes quan faig servir el meet o el chat de GSuite amb els estudiants

A continuació es presenten una sèrie de casos que s'han detectat en el ús del meet o chat del GSuite UPC:

Problemes a l'hora d'organitzar una classe amb meet: relatius al comptes de google, a la caducitat d'una convocatòria de meet i a la propietat de la gravació d'una classe o reunió.

>què he de fer?

Durant una clase els estudiants no senten l'audio d'un vídeo que el professor presenta en una sessió de meet.   Google ha corregit aquest problema afegint una nova opció anomenada "Una pestanya de Chrome" en l'acció de "Presenta ara"

>què he de fer?

Hi ha professors que intenten programar una classe per un futur amb l'enllaç de meet.google.com. El meet.google.com és per fer reunions ara mateix. Per programar classes sempre s'ha de fer servir el Calendar

>què he de fer?

Els estudiants entren a una classe que es realitza amb Meet amb el seu compte personal: el professor no pot identificar si és un alumne de la seva classe, i ha d'anar validant peticions per unir-se al Meet.

>què he de fer?

Hi ha professors que durant un examen on-line volen obrir un chat amb els alumnes, i creen una sala amb els grups creats a Gsuite a partir dels d'ATENEA: com que aquests grups creats a GSuite no són llistes de distribució, no arriba una notificació als estudiants i al professor li arriba un mail d'error.

Consulteu tota l'informació sobre l'ús dels productes del GSuite UPC