Soc un/a professor/a que tinc ja el material docent digitalitzat i m’agradaria usar les eines de vídeo conferència per ensenyar les meves presentacions i no tinc cap més recurs digital a casa per poder escriure a mà solucions de problemes, etc.

1. Puc penjar a ATENEA un link del Meet de Google, avisant de quan serà la connexió (en les hores de classe),
    •   els demano que es silenciïn i que tanquin la seva càmera
    •   puc alternar que em vegin a mi o a la pantalla del PC on tinc la presentació
    •   Puc obrir un Xat al mateix Meet per rebre les preguntes en el moment que fem la presentació
    •   Puc gravar la sessió
    •   Puc resoldre algun exercici a mà i ensenyar el paper  a la càmera
  2. Puc afegir instruccions a ATENEA per escrit (amb el recurs  Etiqueta de què s’han de mirar i quins exercicis fer).
  3. Puc obrir un Fòrum a Atenea on els estudiants poden enviar preguntes i els hi puc respondre quan vulgui, de manera que  tots els estudiants del grup poden veure les preguntes i les  respostes.