Atenea

Soc un/a professor/a que tinc ja el material docent digitalitzat i vull evitar usar les eines de vídeo conferència

1. Puc gravar la veu i afegir àudio a una presentació ppt (ppt inclou narracions a la presentació i es genera un mp4).
  • Puc guardar el document al Drive de G Suite i penjar el  document a Atenea sincronitzat, de manera que el material es viu.
  • Puc penjar directament a  Atenea (si ocupa molt no és recomanable).
  • Puc transformar la presentació ppt en un vídeo amb la meva veu explicant les transparències, des de Power Point, afegint Gravació de Pantalla PC.
  • Puc afegir instruccions a ATENEA per escrit (amb el recurs  Etiqueta de què s’han de mirar i quins exercicis fer).
  • Puc afegir gravacions d’àudio per donar les instruccions (amb el recurs  Etiqueta de què s’han de mirar i quins exercicis fer).
  • Puc obrir un Fòrum a Atenea on els estudiants poden enviar preguntes i els hi puc respondre quan vulgui, de manera que  tots els estudiants del grup poden veure les preguntes i les  respostes.