Soc un/a professor/a que tinc ja el material docent digitalitzat i vull evitar usar les eines de vídeo conferència

1. Puc gravar la veu i afegir àudio a una presentació ppt (ppt inclou narracions a la presentació i es genera un mp4).
    • Puc guardar el document al Drive de G Suite i penjar el  document a Atenea sincronitzat, de manera que el material es viu.
    • Puc penjar directament a  Atenea (si ocupa molt no és recomanable).
  2. Puc transformar la presentació ppt en un vídeo amb la meva veu explicant les transparències, des de Power Point, afegint Gravació de Pantalla PC.
  3. Puc afegir instruccions a ATENEA per escrit (amb el recurs  Etiqueta de què s’han de mirar i quins exercicis fer).
  4. Puc afegir gravacions d’àudio per donar les instruccions (amb el recurs  Etiqueta de què s’han de mirar i quins exercicis fer).
  5. Puc obrir un Fòrum a Atenea on els estudiants poden enviar preguntes i els hi puc respondre quan vulgui, de manera que  tots els estudiants del grup poden veure les preguntes i les  respostes.