Atenea

Novetats ATENEA curs 2024/25

Activitat Wooclap

Nova activitat per potenciar la interactivitat, medir la comprensió i reforçar l'aprenentatge dels estudiants.

Es disposa d'una llicència de campus que permet utilitzar la plataforma dins o fora d'ATENEA.

Al campus ATENEA estarà disponible a partir del 8 d'agost de 2024

Es pot iniciar sessió a la plataforma wooclap amb les credencials UPC a l'apartat "Inicia sessió amb la teva institució" seleccionant "Universitat Politècnica de Catalunya".

Enllaços destacats:

Suport Wooclap

Per a qualsevol consulta, dubte o incidència en l'ús de wooclap teniu a la vostra disposició aquesta adreça de suport: support@wooclap.com

Nova funcionalitat Group Quiz

Nova funcionalitat que permet que un dels membres d'un grup d'estudiants respongui un qûestionari i després la qualificació es pugui traslladar a tots els membres del grup. De la mateixa manera que es pot avaluar en grup una tasca moodle es pot fer el mateix amb un qüestionari. Més informació.

Millora de la cerca de cursos històrics

El professorat pot cercar i accedir més fàcilment a les assignatures de quadrimestres anteriors al curs acadèmic actual.

Filtre  "Els meus cursos"

El professorat pot triar la seva opció preferida i es manté en els següents inicis de sessió.

Bloc "La teva delegació d'estudiants"

S'ha afegit en el tauler de l'estudiantat el bloc "La teva delegació d'estudiants" amb el contacte de la seva delegació.

Millores en el procés de sincronització d'ATENEA amb PRISMA

Actuacions realitzades en diferents àmbits del procés de sincronització:

• S'ha incorporat a l'inici de quadrimestres un procediment nou de sincronització perquè ATENEA mantingui l'integritat de dades amb PRISMA a nivell de coordinadors, professorat i estudiantat de cadascuna de les assignatures
  • S'ha disminuït el temps d'execució del procediment diari de sincronització optimitzant el codi d'aquest procediment
  • S'ha modificat el procediment de sincronització de coordinadors d'assignatura per incloure casuístiques que no es contemplaven