Atenea

Bloc progrés de la compleció

Per tal que l’estudiant pugui veure el progrés de la seva compleció del curs, podeu afegir un bloc a l’espai del curs amb el progrés de la seva compleció en forma de barra.

Aquesta barra està dividida amb segments de colors que es  corresponen amb les activitats marcades per fer la compleció. Els colors de cada segment indican l’estat en què es troba l’activitat.

Els colors dels segments signifiquen el següent:

Verd L’activitat ha estat completada.
Groc L’estudiant ha realitzat una acció, però les condicions de la compleció de l’activitat no s’han complert del tot. Per exemple si tenim una activitat i les  condicions són que l’estudiant lliuri un fitxer i obtingui una qualificació, fins que el lliurament no està qualificat el segment serà de color groc.
Vermell L’activitat no ha estat completada. Una o varies de les condicions no s’han complert.
Blau L’activitat no està completada, però no ha superat la seva data de finalització.

En escollir el segment d’una de les activitats amb compleció es mostra la informació del seu estat.

El professorat del curs pot veure al bloc les barres de progrés de tots els estudiants.

Una vegada afegit el bloc podem configurar-lo amb les següents opcions:

Les opcions que es poden escollir

• Ordena la barra per:
      • Temps segons la data “S’espera que es completi el”
      • Ordre del curs

• Com es mostren les barres llargues
      • Comprimeix
      • Desplaça
      • Ajusta

• Empra icones a la barra
      • Si
      • No

• Mostra el percentatge als estudiants
      • Si
      • No

• Només visible al grup
      • Tots els participants
      • Grups...
    • Títol alternatiu

Pot haver-hi múltiples instàncies del bloc Progrés de la compleció. Podeu emprar diferents blocs Progrés de la compleció per a monitorar conjunts diferents d'activitats o recursos. Per exemple, podeu fer el seguiment de les tasques en un bloc i els qüestionaris en un altre. És per aquest motiu que podeu sobreescreiure el títol predeterminat i definir-ne un de més apropiat a cada instància.

• Activitats incloses
      • Totes les activitats amb criteris de compleció definits
      • Activitats seleccionades

• Selecciona les activitats

Permet escollir les activitats amb compleció que volem que es visualitzin a la barra de progrés.