Atenea

Elecció de grup

L'activitat «Elecció de grup» permet que els estudiants triïn i quedin inscrits a un o varis dels grups d'una aula, que el professorat hagi afegit, amb l'objectiu de fer activitats i d'accedir a recursos d'una manera particularitzada.

Els paràmetres de configuració d'aquesta activitat permeten al professorat:

• Oferir els grups en els quals els estudiants es podran inscriure.
  • Permetre la inscripció a més d'un grup.
  • Restringir el nombre d'inscripcions de cada grup
  • Restringir les inscripcions a un període determinat.

També disposa de la resta de paràmetres comuns de qualsevol activitat.

L'activitat s'afegeix al curs de la mateixa manera que la resta d'activitats i recursos.

Els paràmetres particulars que podem configurar els trobarem als apartats:

• Paràmetres diversos

• Grups

Cal anar amb compte a l'escollir els grups que volem proposar perquè si són grups ja existents, com el cas dels grups de matrícula que ja estan a l'aula per defecte, es modificaran i aquest fet ens podria donar problemes.

1. La limitació del nombre de respostes permeses és el nombre màxim d’integrants de cadascun dels grups i aquí és comú per tots els grups que oferim a l’estudiantat.

2. També podem canviar individualment el nombre màxim d’integrants de cadascun del grups fent clic al grup que volem a l’apartat «Grups»

Aquesta activitat té similitud amb l'activitat «Consulta» que permet a l'estudiantat de l’aula virtual escollir entre diferents respostes a una pregunta, però en aquest cas el que escull són grups i alhora l'inscriu.

Documentació complementària: