Nomenclatura de noms de busties de càrrecs i unitats, unitats compartides i grups

Per facilitar la cerca i distingir les diferents busties de càrrecs i unitats, unitats compartides i grups és important posar una referència a la nostra unitat o servei. En aquest sentit se seguirà la següent nomenclatura per anomenar aquests objectes:

Unitats compartides i grup

Format: unitat.subunitat(opcional).projecte(opcional)

• Unitat: sigles de la unitat a qui pertany la  carpeta, bustia o grup.

Les unitats poden ser centres docents, departaments, instituts, àrees, campus, UTG, Serveis, Càtedres (farem servir les sigles institucionals de la Relació d'unitats i serveis), i també pot ser un grup de recerca (agafarem les sigles que figuren a FUTUR)

En el cas de projectes transversals a més d'una unitat farem servir com a nom d'unitat UPC.

• Subunitat (opcional)sigles de la subunitat (farem servir les sigles  institucionals de la  Relació d'unitats i serveis), també podem fer servir òrgans de govern o comissions.
    • Projecte (opcional): nom que identifica la finalitat de la bústia, carpeta o grup. Intentarem que sigui curt i s'escriurà sense deixar espais en blanc.

Busties de càrrecs i unitats

S'aplica bàsicament la mateixa nomenclatura, però en el cas de les bústies es pot invertir l'ordre, i començar pel projecte o finalitat de la bústia.

Al servei de correu Gmail podreu consultar la nomenclatura específica per les bústies de càrrecs i unitats

Exemples d'unitats compartides:

• AreaTIC.MigracióCorreuGoogle  a on unitat és AreaTIC i projecte MigracióCorreuGoogle
  • UTGAC.ServeisInformàtics a on unitat és UTGAC i subunitat ServeisInformàtics

Exemples de grups:

Per veure la nomenclatura del que posem darrere de la @ consulteu els tipus de grups existents

• FNB.juntafacultat@unitats.grups.upc.edu a on unitat és FNB i la subunitat juntafacultat, en aquest cas un òrgan de govern
  • AreaTIC.SSTICI.audiovisuals@unitats.grups.upc.edu  a on unitat és Àreatic, subunitat SSTICI i projecte audiovisuals

Exemples de busties genèriques:

• info.CàtedraSEAT.@upc.edu
  • forumetseib@upc.edu