Sou a: Inici / G Suite for Education / FAQ / Soc professor/a i no em surten els estudiants al directori de G Suite

Soc professor/a i no em surten els estudiants al directori de G Suite

En compliment de la legislació en protecció de dades personals LOPDGDD, els comptes dels estudiants no es poden fer públics.  El domini @estudiantat.upc.edu no formarà part del directori de G Suite.

Això no impedeix que els estudiants gaudeixin de totes les aplicacions del GSuite, tot i no ser públics els seus comptes.

Conseqüències

• Als serveis de G Suite Meet i Drive, quan es vulgui convidar a un estudiant, s'haurà de posar el compte de l'estudiant complet usuari@estudiantat.upc.edu.
  • Quan s'escriu el compte no l'autocompletarà
  • El compte no es guardarà en les adreces personals. Sempre s'haurà de posar.

Grups dels alumnes per assignatures

S'han creat tots els grups per assignatures que hi ha a ATENEA. S'està treballant perquè aquests grups institucionals es sincronitzin automàticament.

Com crear grups propis

Si, a banda dels grups institucionals anomenats a l'apartat anterior, vols crear grups propis, heu de seguir els següents passos a l'aplicació de Contactes de Google:

1- Doneu d'alta els comptes dels estudiants als vostres contactes personals: les adreces de correu electrònic dels vostres estudiants les podeu obtenir a l'ATENEA, però compte, s'ha de canviar @estudiant per @estudiantat.

Si voleu afegir uns quants comptes, podeu importar els contactes des d'un arxiu: https://support.google.com/contacts/answer/1069522?hl=es&co=GENIE.Platform=Desktop

A partir d'aquest moment El GSuite ja autocompletarà el compte, perquè estarà en els vostres contactes, encara que no els trobi al directori.

2- Als Contactes de Google els grups es creen fent servir les etiquetes, afegiu els grups que necessiteu fent servir les etiquetes.

Aquestes etiquetes les podreu fer servir a les aplicacions de GMail, Calendari i Drive. No funcionen a Hangouts Meet i Chat.

arxivat sota: , ,