Sou a: Inici / G Suite for Education / FAQ / Soc estudiant, com és el meu compte Google i tinc correu Gmail?

Soc estudiant, com és el meu compte Google i tinc correu Gmail?

L'emergència pel COVID-19 s'ha produït quan el projecte de migració a Google estava a mitges, això provoca una situació que pot generar confusió:

La UPC ha activat el compte usuari@estudiantat.upc.edu (fixa't que és "estudiantat" i no estudiant") a GSuite de Google per facilitar, durant aquest període excepcional, la docència no presencial.

L’identificador per estudiants és on usuari és el d’Atenea. La identificació d’usuaris la fa la UPC: quan ens connectem a qualsevol recurs de GSuite, Google deriva la petició d’accés al servidor d’usuaris de la UPC. L’usuari i contrasenya són els mateixos que a Atenea.

Per ara NO està activat el servei de correu electrònic, i per tant l’identificador no es pot fer servir com a adreça de correu. Ara és important poder tenir a la teva disposició les eines de comunicació i compartició que faciliten el treball en remot.

S'activarà el Gmail dels estudiants a la matrícula de juliol

Per activar G-Suite i accedir als diferents recursos cal:

1. Obrir un navegador (Chrome preferentment) i obrir www.google.com
  2. A la part superior dreta (iniciar sessió), posar l’identificador complet
  3. Es passa al sistema d'identitats UPC on hem de posar només usuari i contrasenya d'Atenea
  4. Les aplicacions disponibles es poden veure clicant la petita matriu de 9 punts a la part superior dreta, al costat de l’usuari.

arxivat sota: , ,