Perquè he de fer 2 passos per iniciar la sessió amb Google?

Per seguretat, els noms d’usuari i contrasenyes dels usuaris de la UPC són emmagatzemats a la Identiat Digital UPC.

El primer cop que iniciïs la sessió amb Google, Google et demana una adreça electrònica per identificar-te.

A l’utilitzar usuari@estudiantat.upc.edu, Google sap que ets un o una estudiant de la UPC i et portarà a la pàgina de Single Sign On de la UPC (sso.upc.edu). Aquesta pàgina de Single Sign On és compartida per la majoria de serveis TIC de la UPC, com ara ATENEA.

Posa-hi el teu usuari i contrasenya de la Identiat Digital UPC, tal i com ho fas a ATENEA.

Un cop hagis introduït l’usuari i contrasenya correctament, ja tindràs oberta la teva sessió a Google a on podràs treballar normalment.

Recorda: Cal que tanquis les sessions, especialment si hi has entrat amb un dispositiu que no és el teu.

Enllaços relacionats

Quin és el meu usuari i contrasenya de la Identitat Digital UPC?

Recupera la teva contrasenya de la Identitat Digital UPC