Què és el compte de Google?

El compte de Google et permet accedir de forma gratuïta i sense límit de Gigues als serveis de Google descrits a l'acord G Suite for Education que ha signat la UPC.

Aquest compte s'identifica amb una adreça de correu electrònic. Com a estudiant dispsoses d'un d'aquests comptes tot identificant-te amb l'adreça de correu usuari@estudiantat.upc.edu.On usuari és el mateix que el de la teva Identitat Digital UPC (el que uses per ATENEA).

Aquest compte et permet configurar la forma com et relaciones de forma virtual amb la resta de la comunitat UPC. Així com configurar els diversos serveis opcions comunes a tots els serveis de Google.

L’equivalent a la UPC del Compte de Google és la Identitat Digital UPC.

FAQs relacionades:

Quins passos he de seguir per iniciar la sessió de Google amb @estudiantat.upc.edu?

Ajuda del compte de Google